Növbənin elektron idarəetmə sistemi iki əsas komponentdən ibarət olub, avadanlıq və xüsusi proqram təminatını özündə birləşdirir.Bu gün elektron növbə sistemləri dövlət qurumlarından başlayaraq özəl müəssisələrə qədər müxtəlif sahələrdə istifadə olunurlar.Çünki, müəssisə daxilində insan axınını avtomatlaşdırmaq və nəzərdə saxlamaq üçün əlverişlidir.
Elektron növbə sistemlərinin başqa özəllikləri də mövcuddur.Belə ki, sistem bir sıra əlavə vəzifələridə yerinə yetirə bilər.Ziyarətçiləri arayış məktubları ilə təmin etmək, ziyarət vaxtını qeyd etmək, əməkdaşların işinin təhlili imkanı bu özəlliklərdən bir neçəsidir.Həmçinin müştərinin istəyi ilə sistemə telefon danışıqlarının qeydə alınması özəlliyidə əlavə oluna bilər ki, bu xüsusən müştəri şikayətlərinin baş verdiyi hallarda olduğca faydalıdır.
Digər tərəfdən sistem müştəri rəylərinin toplanmasına da imkan verir.Bu, əməkdaşların masasında yerləşən informasiya köşkünün toxunma paneli vasitəsilə, xidmət keyfiyyətini qiymətləndirmə panellərinin köməyi ilə edilir.Burada qeyd etməliyik ki, sistem toplanan bütün informasiyaları buludda saxlayır.Bu məlumatlardan daha sonra müxtəlif statistik hesabatlar yaratmaq məqsədi ilə istifadə edə bilərsiniz.Sistem bunu da avtomatlaşdırılmış şəkildə öncədən planlanmış tarixlərdə yaradaraq sistemə daxil etdiyiniz şəxslərə göndərmək imkanına malikdir.Üstəlik bir neçə filialı olan şirkətlər müxtəlif filiallardakı elektron növbə sistemini tək mərkəzdən idarə edə bilərlər.
Sonda qeyd edək ki, şirkətimiz elektron növbə sistemlərini uzun müddətdir tətbiq edir.Bizim komandamız bir çox dövlət müəssisəsinin və kommersiya qurumunun belə layihələrini uğurla tamamlamışdır.
Elektron növbə sistemlərinin başqa özəllikləri də mövcuddur.Belə ki, sistem bir sıra əlavə vəzifələridə yerinə yetirə bilər.Ziyarətçiləri arayış məktubları ilə təmin etmək, ziyarət vaxtını qeyd etmək, əməkdaşların işinin təhlili imkanı bu özəlliklərdən bir neçəsidir.Həmçinin müştərinin istəyi ilə sistemə telefon danışıqlarının qeydə alınması özəlliyidə əlavə oluna bilər ki, bu xüsusən müştəri şikayətlərinin baş verdiyi hallarda olduğca faydalıdır.
Digər tərəfdən sistem müştəri rəylərinin toplanmasına da imkan verir.Bu, əməkdaşların masasında yerləşən informasiya köşkünün toxunma paneli vasitəsilə, xidmət keyfiyyətini qiymətləndirmə panellərinin köməyi ilə edilir.Burada qeyd etməliyik ki, sistem toplanan bütün informasiyaları buludda saxlayır.Bu məlumatlardan daha sonra müxtəlif statistik hesabatlar yaratmaq məqsədi ilə istifadə edə bilərsiniz.Sistem bunu da avtomatlaşdırılmış şəkildə öncədən planlanmış tarixlərdə yaradaraq sistemə daxil etdiyiniz şəxslərə göndərmək imkanına malikdir.Üstəlik bir neçə filialı olan şirkətlər müxtəlif filiallardakı elektron növbə sistemini tək mərkəzdən idarə edə bilərlər.
Sonda qeyd edək ki, şirkətimiz elektron növbə sistemlərini uzun müddətdir tətbiq edir.Bizim komandamız bir çox dövlət müəssisəsinin və kommersiya qurumunun belə layihələrini uğurla tamamlamışdır.